keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

Puhelinkuvia!

Moikka pitkästä aikaa! En oo tänne sitte aikoihi postaillu. Syynä on lähinnä motivaation puute ja kuvien vähäisyys. Tällä kaudella on nyt ehtinyt olla 4 valmennusta joista viime viikonloppuna lähdettiin ekoihin kisoihin!

Puhelinkuvia on myös kertynyt vaikka millä mitalla, joten niitä tällä kertaa. Koitan myös mahdollisimman pian kirjoittaa valmennuksista kunnon postauksia!


1. Koulussa meillä oli halipassit ystävänpäiväteemaan liittyen. 2 & 3. Menossa valmennukseen! 4. Mä terveellisenä

1. Perniöpiuhaa. 2, 3 & 4. Jotai coolei selfieit

1. Kuvailtiin Hennan kans tarhassa. 2. Hiihtolomalla menin Hennan luo Turkuun! 3 & 4. Ehdittiin nähdä myös Miksua ja ottaa kuvia! :)


1. Hennalta jatkoin matkaa Saloon mummilaan viettämään hiihtolomaa. 2. Rakkaat ajoi Turusta viihdyttämään mua Saloon! 3. Viikonlopuksi suuntasin taas Perniöön, tällä kertaa appariksi Oonan kanssa. 4. Kerrankin ehdittiin viettää aikaa myös Nitan seurassa!


1. Taas mä terveellisenä 2. Nitan ja Oonan kans vähä viihteel! :D 3. Juoksutin Ponitaa leirillä. 4. Sitten kotiin!

1. Viikonloppuleirille eksy myös Jauho! 2. Popitust 3. Köksää 4. Pakkailuu valmennukseen

1 & 2. Valmennukseen taas 3. Mä kokkina 4. Matte ei osaa letittää XD

1. Kevät tulee ja lumet sulaa vihdoinkin! 2. Mortti 3. Pallero mun kisakuntokäsittelyssä 4. Mä ja Laura ahkerina putsataan kamoja


1. Verttiä koitettiin ottaa mukaan kisoihin, mutta huonoin tuloksin. 2. Hurja viiden esteen kisarata, jota en edes ehtinyt kävelemään. 3. Jaettu ensimmäinen sija, koska clear round! 4. Kisaporukka kunnossa!



1. Mä sentään osaan letittää jotenki.. 2. Emma ja mä kahvilla Arnoldsissa. 3 & 4. Kotimatka valmennuksesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset ja rakentavat kommentit ovat aina tervetulleita!